This place is for PERVS ;) ONLY NAUGHTY STUFF HERE!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Hottest 3 segs of your life!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
xLovelyOne
Admin
avatar

Female Sagittarius Posts : 324
Points : 443515
Reputation : 41
Join date : 2009-09-06
Age : 27
Location : My girlfriends bed ;)

PostSubject: Hottest 3 segs of your life!!!   September 9th 2009, 6:31 pm

AAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DAMN MICHAEL BABY!!! HE GOT ME HORNY NOW! OMG!...THE THINGS I WOULD DO TO HIM!!! xD





________________________________________________
If Michael stares at me like this  affraid

Im just here like
 

P.S. Always show your true colors and be PROUD 




Back to top Go down
http://iliketheway-youloveme.tumblr.com
SherryJackson

avatar

Female Aquarius Posts : 9
Points : 432707
Reputation : 2
Join date : 2009-09-07
Age : 27
Location : Neverland

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   September 9th 2009, 6:35 pm

Jesz....you rock! Those are the best three seconds of my life!!!!!! *dead*
Back to top Go down
stormy4145

avatar

Female Gemini Posts : 10
Points : 432907
Reputation : 2
Join date : 2009-09-07
Age : 22
Location : chicktown

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   September 9th 2009, 8:34 pm

wooohoo!!! sexy Wink hey I gotta say I'm absolutley in LOVE with his smile do you think you could make a vid of him smiling lolI know its kinda weird to ask but I just ADORE it lol its sooo beautiful!
Back to top Go down
MissyMike

avatar

Female Aquarius Posts : 17
Points : 433369
Reputation : 2
Join date : 2009-09-07
Age : 22
Location : Muzic Land

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   September 11th 2009, 8:19 pm

LOL "where's the whipcream at??"
that was f-in' SEXXAY!! I just HAVE 2 have him NOWWW!!!
Back to top Go down
http://www.youtube.com/hotsnow17
cristihergen

avatar

Female Sagittarius Posts : 4
Points : 431604
Reputation : 2
Join date : 2009-09-12
Age : 24
Location : Oregon

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   September 12th 2009, 6:58 pm

Damn. Damn, damn, damn. He oozes sex.
Back to top Go down
http://www.myspace.com/chrisbrownrocks
BrittluvsMJ

avatar

Female Virgo Posts : 2
Points : 431600
Reputation : 0
Join date : 2009-09-10
Age : 21
Location : Catland

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   September 12th 2009, 11:08 pm

Damn. That was like sex in 3 seconds.
Back to top Go down
http://www.yotuube.com/user/Brittanylegged
MJsHazelEyedPYT

avatar

Female Virgo Posts : 29
Points : 434242
Reputation : 10
Join date : 2009-09-09
Age : 24

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   September 26th 2009, 12:11 pm

I will most DEFINITELY Dare You, Michael! He is just SEXY. Where's that whipped cream again??
Back to top Go down
damonikalovesmichael

avatar

Female Libra Posts : 8
Points : 426259
Reputation : 1
Join date : 2009-10-15
Age : 26
Location : Dayton,TX

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   October 16th 2009, 12:56 am

OOH DARE ME ALRIGHT! *Sighs* Damn him he's turning me on! And he won't stop either!
Back to top Go down
sonya69

avatar

Female Posts : 6
Points : 414956
Reputation : 2
Join date : 2009-12-31
Location : north carolina

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   December 31st 2009, 11:22 pm

xLovelyOne wrote:
AAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DAMN MICHAEL BABY!!! HE GOT ME HORNY NOW! OMG!...THE THINGS I WOULD DO TO HIM!!! xD





I would so let him Rock my world...OMG he's just soooo hot!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
BadAngelness

avatar

Female Aries Posts : 1466
Points : 442402
Reputation : 38
Join date : 2009-12-20
Age : 21
Location : Behind the Mask of the Undead

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   December 31st 2009, 11:28 pm

sonya69 wrote:
xLovelyOne wrote:
AAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DAMN MICHAEL BABY!!! HE GOT ME HORNY NOW! OMG!...THE THINGS I WOULD DO TO HIM!!! xD






I would so let him Rock my world...OMG he's just soooo hot!!!!!!!!!!!!

O YEAH! i wanna b da lady in his life. we wont stop till we get enough in the break of dawn. fuck me so hard u got my blood on the dancefloor.


Back to top Go down
sonya69

avatar

Female Posts : 6
Points : 414956
Reputation : 2
Join date : 2009-12-31
Location : north carolina

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   January 1st 2010, 2:25 pm

xLovelyOne wrote:
AAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DAMN MICHAEL BABY!!! HE GOT ME HORNY NOW! OMG!...THE THINGS I WOULD DO TO HIM!!! xD





I have not been to Neverland, but I am diffinately wet. OMG!!!! The gold pants, the hips, the moves oh, so sexy.
Back to top Go down
no1mjfan88

avatar

Female Aries Posts : 14
Points : 404170
Reputation : 2
Join date : 2010-03-14
Age : 29
Location : i'm a good caring person who's always around to listen :).

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   April 22nd 2010, 8:46 am

yummy Wink
Back to top Go down
http://www.myspace.com/willyoung_fan
Smells Like Teen Spirit

avatar

Female Pisces Posts : 220
Points : 383359
Reputation : 4
Join date : 2010-08-23
Age : 21
Location : Trying to convince myself that life is worth living

PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   August 24th 2010, 10:35 pm

Where are the fans I wanna talk i think im getting shunned lol i want in on the convos. do i havta do some inition to get a friend or two
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Hottest 3 segs of your life!!!   

Back to top Go down
 
Hottest 3 segs of your life!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Life and a Little Catch-Up
» Reckless Life
» Struggles in the Christian Life
» 24bit 1976 Life & Times Billy Cobham Japan Edition Nov
» To Save A Life

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Superfly Sista's :: Hot Stuff!-
Jump to: