This place is for PERVS ;) ONLY NAUGHTY STUFF HERE!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 FLAPJACK

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Smells Like Teen Spirit

avatar

Female Pisces Posts : 220
Points : 392659
Reputation : 4
Join date : 2010-08-23
Age : 21
Location : Trying to convince myself that life is worth living

PostSubject: FLAPJACK   August 28th 2010, 6:26 pm

Who here loves the show the marvelous misadventures of flapjack that show is addictive and it comes 2nd 2 mikey In my book
Back to top Go down
carolina

avatar

Female Libra Posts : 399
Points : 448651
Reputation : 15
Join date : 2009-10-02
Age : 21
Location : Australia

PostSubject: Re: FLAPJACK   August 28th 2010, 7:16 pm

i never heard of that show... on what channel is it on? what is it about?
Back to top Go down
http://www.facebook.com/carolinaa.mendez
Smells Like Teen Spirit

avatar

Female Pisces Posts : 220
Points : 392659
Reputation : 4
Join date : 2010-08-23
Age : 21
Location : Trying to convince myself that life is worth living

PostSubject: Re: FLAPJACK   August 28th 2010, 7:23 pm

It comes on cartoon network its about a little boy who lives in a whales mouth her name is bubbie shes like his mom and his friend who is an old pirate name k'nuckes lives with him too and flapjack wants to be a sailor when he grows up cuz he likes adventures
Back to top Go down
carolina

avatar

Female Libra Posts : 399
Points : 448651
Reputation : 15
Join date : 2009-10-02
Age : 21
Location : Australia

PostSubject: Re: FLAPJACK   August 28th 2010, 9:01 pm

haha, lol it sounds pretty cool... i'll have a look through my cartoon channels later, or just go on youtube and watch it!! Razz
Back to top Go down
http://www.facebook.com/carolinaa.mendez
Wonderlust

avatar

Female Sagittarius Posts : 170
Points : 438062
Reputation : 30
Join date : 2009-10-14
Age : 29
Location : Camped out between Mikey's voluptuously luscious thighs....and you know who made the tent!!! xDD

PostSubject: Re: FLAPJACK   August 29th 2010, 1:31 am

I LOVE LOVE LOVE FLAP JACK! xDD He is so cute and sweet lawl. I also like Adventure Time

and BTW:

Michael is so BEUTIOUS!! xD
Back to top Go down
Smells Like Teen Spirit

avatar

Female Pisces Posts : 220
Points : 392659
Reputation : 4
Join date : 2010-08-23
Age : 21
Location : Trying to convince myself that life is worth living

PostSubject: Re: FLAPJACK   August 29th 2010, 7:10 am

Yeah adventure time is great did u c the 1 with the boy tiffany
Back to top Go down
xLovelyOne
Admin
avatar

Female Sagittarius Posts : 324
Points : 452815
Reputation : 41
Join date : 2009-09-06
Age : 27
Location : My girlfriends bed ;)

PostSubject: Re: FLAPJACK   December 9th 2010, 10:54 am

carolina wrote:
haha, lol it sounds pretty cool... i'll have a look through my cartoon channels later, or just go on youtube and watch it!! Razz



OMG I LOVE your sig!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3

________________________________________________
If Michael stares at me like this  affraid

Im just here like
 

P.S. Always show your true colors and be PROUD 




Back to top Go down
http://iliketheway-youloveme.tumblr.com
MJIsMyLife28

avatar

Female Taurus Posts : 234
Points : 393835
Reputation : 14
Join date : 2010-08-03
Age : 25
Location : Next to Michael...really, where else?

PostSubject: Re: FLAPJACK   December 10th 2010, 12:07 am

carolina wrote:



OMG I LOVE your sig!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3


AGREED! Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: FLAPJACK   

Back to top Go down
 
FLAPJACK
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: OFF- Topic Discussion Board :: Random Convos-
Jump to: